انصار آل محمد(ص)

انصار آل محمد(ص)

انصار آل محمد للرد علی النواصب

طبقه بندی موضوعی

با چندتا وهابی،در یکی از این مسنجرها صحبتی داشتم که مثل همیشه شروع کردند به آخوندهای شیعه فحش دادن و بعد هم به من فحش دادن.بنده به اینها گفتم:فحش کاری رو درست نمی کنه.آیا این ادب رو از عایشه یادگرفتید که به دیگز زنان رسول الله ص فحش می داد؟

اونها هم گفتند:این دروغ هست و در هیچ جا نیامده که عایشه به کسی فحش داده باشه! به راستی آیا عایشه به زنان رسول الله ص فحش می داده است؟

پاسخ: بله. در صحیح بخاری و مسلم (صحیح ترین کتب اهل سنت بعد از قرآن) آمده است که عایشه به دیگر زنان رسول الله ص فحش می داده است.دقت کنید:

...فَأَرْسَلْنَ زَیْنَبَ بِنْتَ جَحْشٍ فَأَتَتْهُ فَأَغْلَظَتْ وَقَالَتْ إِنَّ نِسَاءَکَ یَنْشُدْنَکَ اللَّهَ الْعَدْلَ فی بِنْتِ بن أبی قُحَافَةَ فَرَفَعَتْ صَوْتَهَا حتى تَنَاوَلَتْ عَائِشَةَ وَهِیَ قَاعِدَةٌ فَسَبَّتْهَا حتى إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله علیه وسلم لَیَنْظُرُ إلى عَائِشَةَ هل تَکَلَّمُ؟ قال: فَتَکَلَّمَتْ عَائِشَةُ تَرُدُّ على زَیْنَبَ حتى أَسْکَتَتْهَا قالت فَنَظَرَ النبی صلى الله علیه وسلم إلى عَائِشَةَ وقال إِنَّهَا بِنْتُ أبی بَکْرٍصحیح البخاری  تک جلدی ص 626 ش 2581 کتاب الهبة بَاب من أَهْدَى إلى صَاحِبِهِ وَتَحَرَّى بَعْضَ نِسَائِهِ دُونَ بَعْضٍ.همسران پیامبر (صلى الله علیه وآله) زینب بنت جحش (همسر پیامبر) را فرستادند .او به نزد پیامبر (صلى الله علیه وآله) آمده و به درشتی سخن گفت ! و افزود که زنان تو از تو می‌خواهند که عدالت را بین زنان اجرا کنی ! و صدای خویش را بالا برد ! و سپس سخن خود را به سوی عائشه متوجه کرده در حالی که او نشسته بود ، به عائشه دشنام داد ! و کار را به جایی رساند که پیامبر (صلى الله علیه وآله) به عائشه نگاه کرده و فرمودند : آیا پاسخ می‌دهی ؟عائشه آن‌قدر پاسخ ناسزاهای  زینب را داد که او مجبور به سکوت کرد !پیامبر (صلى الله علیه وآله) به عائشه نگاه کرده و فرمودند : او دختر ابوبکر است !!!

 



همین روایت را مسلم با کمی اختلاف ذکر کرده است :فَأَرْسَلَ أَزْوَاجُ النبی صلى الله علیه وسلم زَیْنَبَ بِنْتَ جَحْشٍ زَوْجَ النبی صلى الله علیه وسلم ... فقالت یا رَسُولَ اللَّهِ إِنَّ أَزْوَاجَکَ أَرْسَلْنَنِی إِلَیْکَ یَسْأَلْنَکَ الْعَدْلَ فی ابْنَةِ أبی قُحَافَةَ قالت ثُمَّ وَقَعَتْ بِی فَاسْتَطَالَتْ علیّ  وأنا أَرْقُبُ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله علیه وسلم وَأَرْقُبُ طَرْفَهُ هل یَأْذَنُ لی فیها؟ قالت: فلم تَبْرَحْ زَیْنَبُ حتى عَرَفْتُ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله علیه وسلم لَا یَکْرَهُ أَنْ أَنْتَصِرَ . قالت: فلما وَقَعْتُ بها لم أَنْشَبْهَا حین أَنْحَیْتُ علیها. قالت: فقال رسول اللَّهِ صلى الله علیه وسلم وَتَبَسَّمَ: إِنَّهَا ابْنَةُ أبی بَکْرٍصحیح مسلم  ج 4   ص 1891 ش 2442 کتاب فضائل الصحابه باب فی فضل عائشه.زنان پیامبر (صلى الله علیه وآله) زینب دختر جحش ، همسر پیامبر (صلى الله علیه وآله) را به نزد آن حضرت فرستادند ... او گفت : ای رسول خدا ! همسران تو مرا فرستاده‌اند و از تو می‌خواهند که در مورد عائشه عدالت را اجرا کنی ! و سپس به من دشنام داد  و در حق من ستم کرد.من رعایت حال پیامبر  خدا (صلى الله علیه وآله) را می‌کردم و مراقب بودم که آیا به من با چشم اشاره می‌کند یا خیر؟ تا این که متوجه شدم که پیامبر (صلى الله علیه وآله) راضی است من انتقام بگیرم!وقتی که من به زینب دشنام دادم مهلت سخن گفتن به او ندادم و به سرعت او را شکست دادم .پیامبر (صلى الله علیه وآله) در حال خنده گفتند : او دختر ابوبکر است !!!

ابن حجر عسقلانی هم بعد از نقل روایت می‌نویسد :لکن روى النسائی وابن ماجة مختصرا من طریق عبد الله البهی عن عروة عن عائشة قالت دخلت على زینب بنت جحش فسبتنی فردعها النبی صلى الله علیه وسلم فأبت فقال سبیها فسببتها حتى جف ریقها فی فمها.فتح الباری ج 5 ص 152.نسائی و ابن ماجه از عائشه نقل کرده‌اند که گفته است: نزد زینب رفته بودم که وی مرا ناسزا گفت ، با این که پیامبر اکرم (صلى الله علیه وآله) او را نهی کرد ولی او دست برنداشت.حضرت به من فرمود : تو هم او را ناسزا بگو! من آن چنان او را ناسزا گفتم که آب دهن او در گلویش خشک شد.!! 

فحش دادن عایشه به صفیه همسر رسول خداص:

ابن سعد در طبقات کبری آورده است :أخبرنا محمد بن عمر أخبرنا محمد بن عبد الله بن جعفر عن بن أبی عون قال قالت عائشة کنت أستب أنا وصفیة فسببت أباها فسبت أبی وسمعه رسول الله صلى الله علیه وسلم فقال یا صفیة تسبین أبا بکر یا صفیة تسبین أبا بکرالطبقات الکبرى  ج 10   ص 79 ، مکتبه خانجی.قاهره عائشه گفته است که من و صفیه به یکدیگر دشنام می‌دادیم ! من به پدر او دشنام دادم ؛ او نیز به پدر من دشنام داد ! رسول خدا (صلى الله علیه وآله) سخن او را شنیده و فرمودند : ای صفیه ! به ابوبکر دشنام می‌دهی‌؟!



در آخر خدمت اون ابن تیمیه منش که گفت:این دروغ هست و در هیچ جا نیامده که عایشه به کسی فحش داده باشه.مادر ما عایشه،از بالای هفت آسمان پاکی او در قرآن نازل شد. عرض کنم که:

الان که الحمدالله برات روشن شد که عایشه،یک فحاش حرفه ایی بوده است،به طوری که به قول ابن حجر عسقلانی،چنان فحش میداده که گلوی طرف مقابل را خشک می کرد.

درثانی،من نمیدانم شما کی می خواهید از این توهم بیرون بیایید؟؟خب بزرگواران،اون قضیه چه بود که به قول شما از بالای هفت آسمان پاکی او را خدا نازل کرد؟خب همون صحابه که شما از اونها بت درست کرده ایید، گفتند:عایشه زنا داده است.خدا هم فرمود:نخیر.کسانی که آن تهمت را زدند،اشتباه کرده اند،(و عایشه زنا نداده.بر فرض که شان نزول آیه را عایشه بدانیم)خب سوال این جاست:یک زنی در تمام عمرش زنا نداده،این فضیلت هست برای اون زن؟

مثلا اگر کسی بگوید:خانم آقای هاشمی یا حیدری،کارشناسان شبکه کلمه،زنا نداده اند!! آیا این فضیلت برای آن هاست؟یعنی تنها فضیلت عایشه این بوده که  زنا نداده و برتری او مثل برتری آبگوشت است؟

مطالب مرتبط:

ابوبکر،دخترش عائشه را متهم به فحشاء کرده است+تصویر کتاب

عائشه : خوردن موش حلال است + تصاویر کتاب

آیا عایشه برای اصلاح به بصره رفته بود یا جنگ با علی؟

جواز استفاده از آلت مصنوعی برای زنان در اهل سنت+تصویر کتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی