انصار آل محمد(ص)

انصار آل محمد(ص)

انصار آل محمد للرد علی النواصب

طبقه بندی موضوعی


بخاری در صحیح خود،در قضیه چگونگی اسلام ابوذر رضوان الله علیه،روایتی را آورده است
روایت طولانی است فقط مختصری از اول این روایت عرض کنیم که:ابوذر می گوید:به ما خبر رسید که فردی ادعای نبوت کرده!به برادرم گفتم برو ببین این مرد(پیامبر)چه می گوید.برادرم رفت و برگشت.مطالبی گفت که من قانع نشدم.گفتم:خودم باید بروم ببینم چه می گوید! لذا خودم رفتم تا او را ببینم...وقتی خدمت آن جناب(ص) رسیدم،و گفتم:اسلام را به من عرضه کن...اما متن روایت:

فقلت له اعرض علی الإسلام فعرضه فأسلمت مکانی فقال لی یا أبا ذر اکتم هذا الأمر وارجع إلى بلدک فإذا بلغک ظهورنا فأقبل
ترجمه:به آن حضرت گفتم:اسلام را به من عرضه کن.رسول خدا(ص) هم اسلام را عرضه کرد و من همان جا مسلمان شدم.سپس خطاب به من فرمود:ای ابوذر،مسلمان شدنت را پنهان کن و به شهرت برگرد و هرگاه خبر پیروزی ما به تو رسید،بیا.
الجامع الصحیح المختصر ج3 ص 1295 ، اسم المؤلف: محمد بن إسماعیل أبو عبدالله البخاری الجعفی ، دار النشر : دار ابن کثیر , الیمامة - بیروت - 1407 - 1987 ، الطبعة : الثالثة ، تحقیق : د. مصطفى دیب البغا
الان آقایان وهابی مانند خدمتی{رئیس یکی از این شبکه های وهابی}که تقیه را نفاق بازی!! می دانند،جرات می کنند که بگویند:رسول خدا ص سفارش به نفاق کرده؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی