انصار آل محمد(ص)

انصار آل محمد(ص)

انصار آل محمد للرد علی النواصب

طبقه بندی موضوعی

سنن ابی داود ص730 حدیث 4084
کِتَاب اللِّبَاسِ بَاب مَا جَاءَ فِی إِسْبَالِ الْإِزَارِ
با تصحیح آلبانی

حَدَّثَنَا مُسَدَّدٌ حَدَّثَنَا یَحْیَى عَنْ أَبِی غِفَارٍ حَدَّثَنَا أَبُو تَمِیمَةَ الْهُجَیْمِیُّ وَأَبُو تَمِیمَةَ اسْمُهُ طَرِیفُ بْنُ مُجَالِدٍ عَنْ أَبِی جُرَیٍّ جَابِرِ بْنِ سُلَیْمٍ قَالَ رَأَیْتُ رَجُلًا یَصْدُرُ النَّاسُ عَنْ رَأْیِهِ لَا یَقُولُ شَیْئًا إِلَّا صَدَرُوا عَنْهُ قُلْتُ مَنْ هَذَا قَالُوا هَذَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ قُلْتُ عَلَیْکَ السَّلَامُ یَا رَسُولَ اللَّهِ مَرَّتَیْنِ قَالَ لَا تَقُلْ عَلَیْکَ السَّلَامُ فَإِنَّ عَلَیْکَ السَّلَامُ تَحِیَّةُ الْمَیِّتِ قُلْ السَّلَامُ عَلَیْکَ قَالَ قُلْتُ أَنْتَ رَسُولُ اللَّهِ قَالَ أَنَا رَسُولُ اللَّهِ الَّذِی إِذَا أَصَابَکَ ضُرٌّ فَدَعَوْتَهُ کَشَفَهُ عَنْکَ وَإِنْ أَصَابَکَ عَامُ سَنَةٍ فَدَعَوْتَهُ أَنْبَتَهَا لَکَ وَإِذَا کُنْتَ بِأَرْضٍ قَفْرَاءَ أَوْ فَلَاةٍ فَضَلَّتْ رَاحِلَتُکَ فَدَعَوْتَهُ رَدَّهَا عَلَیْکَ
جابر بن سلیم می گوید: به شهر مدینه وارد شدم شخصی را دیدم که مردم گفتار و نظرات او را گوش کرده و از او فرا می گیرند و هیچ کلامی از او صادر نمی شود مگر اینکه آن را ضبط می کردند. گفتم: این شخص کیست؟ گفتند: رسول خدا (ص) است. می گوید: گفتم: علیک السلام یا رسول الله و این تحیت را دوبار تکرار کردم.
آن حضرت فرمود: این گونه سلام نکن زیرا این تحیت مردگان است. بگو: السلام علیک. گفتم: تو رسول خدایی؟ فرمود: من فرستاده ی الهی ام. همان کسی که اگر ضرر و صدمه ای به تو رسد و او را بخوانی آن را بر طرف می کند و اگر قحطی نازل شود به او توسل بجویی گیاهان را خواهد رویانید و اگر در بیابان خشک قرار گرفتی و شتر سواری خود را کم کرده باشی و از او درخواست کمک کنی آن را به تو باز می گرداند.


وهابی شاید بگوید:اونجایی که پیامبر فرموده:اگر ضرر و صدمه به تو برسد و من را بخوانی،آن را برطرف می کنم،یعنی در موقع زنده بودن رسول الله ص هست وقتی که از دنیا رفت،دیگه تمام!! می گوییم:باشه.حق با شماست{که نیست و با صدها دلیل از کتب اهل سنت ثابت کرده اییم که نیست و آوردن آن مطالب در اینجا،از حوصله این متن خارج است}
وهابی شاید بگوید:آنجایی که گفته:اگر قحطی نازل شود به او توسل بجویی...باز موقع زنده بودن پیامبر هست و نه الان که وفات یافته!{احتمالا روایت توسل عمر به عموی رسول الله ص را بهانه کنند که:عمر گفته:ما در زمانی که پیامبر زنده بود به او توسل می جستیم و الان به عموی رسول الله توسل می جوییم! می گوییم:هرچند که در آنجا نماز باران هست و یک شخص زنده باید امام جماعت شود{و نمی شود که رسول خداص را از قبر بیرون بیاورند و امام جماعت کنند!!-هرچند در بیرون آوردن مردگان از قبرشان ید طولایی دارید-} ولی با این حال باز می گوییم:باشه حق با شماست.
اما ای وهابیون،این قسمت روایت که پیامبر فرموده:اگر در بیابان خشک قرار گرفتی و شتر سواری خود را گم کرده باشی و از او درخواست کمک کنی آن را به تو باز می گرداند! این را چه می کنی؟در بیابان خشک بی آب و علف،پیامبر کجاست که از او درخواست شتر کنی و پیامبر هم به تو شتر بدهد؟
آلبانی هم گفته:روایت صحیح هست.پس هیچ راه فراری ندارید.آیا می توانید بگویید که رسول الله ص دستور به شرک داده؟!
فقط یک راه دارید و آن اینکه:مانند دیگر احادیث و روایات که از کتب اهل سنت حذف کرده ایید،این روایت را در چاپ های بعد حذف کنید.این راه بهتر به نظر می رسد.تجربه اش را هم که دارید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی