انصار آل محمد(ص)

انصار آل محمد(ص)

انصار آل محمد للرد علی النواصب

طبقه بندی موضوعی

أبو الفرج بن الجوزی،عالم اهل سنت می گوید:
کثر ضجیجی من مرضی و عجزت عن طب نفسی فلجأت إلى قبور الصالحین و توسلت فی صلاحی فاجتذبنی لطف مولای بی إلى الخلوة على کراهةمنی..
بسیار می شد که ، ناله ام از بیماریم بلند می شد و ازبهبود این مریضی ام عاجز می شدم ، به قبور صالحین پناه می بردم و برای بهبودم به آنها متوسل می شدم پس جلب می کردم لطف پروردگارم را در خلوت به خودم.صید الخاطر ص59
اما جایگاه ابن جوزی نزد علمای اهل سنت:ذهبی درباره او می گوید:

الإمام جمال الدین أبی الفرج ابن الجوزی ؛ نزیل دمشق . وُلِد سنة إحدى وثمانین وخمسمائة ... وکان إماما ، فقیها ، واعظا ، وحیدا فی الوعظ ، علاّمةً فی التاریخ والسیر ، وافر الحرمة ، محبباً إلى الناس... وکان فاضلا عالما ، ظریفا ، منقطعا ، منکرا ، على أرباب الدول ما هم علیه من المنکرات ، متواضعا صاحب قبول تام
ابن جوزی،امام ،پیشوا ، فقیه ،تاریخ دان و در سخنوری یگانه بود‌ ، در دانش تاریخ و سرگذشتها‌ علامه و در نزد مردم بسیار قابل احترام و محبوب بود... او فاضل ، دانشمند و نکته سنج بود و با دولتمردانی که کارهای ناپسندی می‌کردند مخالفت می‌کرد متواضع و فروتن بود و همگان او را قبول داشتند . تاریخ الإسلام ووفیات المشاهیر والأعلام ، ج 48 ، ص 183، تحقیق : د. عمر عبد السلام تدمرى ، ناشر : دار الکتاب العربی

آیا وهابیون،این عالم اهل سنت را هم قبرپرست و قبوری می دانند؟!!

نظرات  (۱)

اگر توسل شرک است،پس این عالم اهل سنت مشرک است!!؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی