انصار آل محمد(ص)

انصار آل محمد(ص)

انصار آل محمد للرد علی النواصب

طبقه بندی موضوعی

تاریخ طبری ج4 ص 367
حدثنی جعفر بن عبدالله المحمدی قال حدثنا عمرو عن محمد بن إسحاق بن یسار المدنی عن عمه عبدالرحمن بن یسار أنه قال لما رأى الناس ما صنع عثمان کتب من بالمدینة من أصحاب النبی صلى الله علیه و سلم إلى من بالآفاق منهم وکانوا قد تفرقوا فی الثغور إنکم إنما خرجتم أن تجاهدوا فی سبیل الله عز و جل تطلبون دین محمد صلى الله علیه و سلم فإن دین محمد قد أفسد من خلفکم وترک فهلموا فأقیموا دین محمد صلى الله علیه و سلم فأقبلوا من کل أفق حتى قتلوه


عبد الرحمان بن یسار گوید: وقتى مردم کارهاى عثمان را دیدند،یاران پیغمبر که در مدینه بودند به یارانى که در آفاق بودند و در مرزها پراکنده بودند نوشتند:شما رفته‏ اید که در راه خدا عز و جل جهاد کنید و دین محمد می جویید، اما دین محمد پشت سر شما به تباهى رفته و متروک مانده! بیایید و دین محمد را بپا دارید.» پس یاران محمد از هر سو بیامدند تا عثمان را کشتند.

از تمام شبکه های وهابی می پرسیم:شما که می گفتید شورشیان عثمان را کشتند!  و هرجا می رسید می گویید: همه چیز، زیر سر ابن سبا بود! این را چه می کنید؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی